۷/۰۹/۱۳۹۲

چگونه یک دنیا را به غائط بکشیم

یک شب معراج، امام نقی (ع) به دلیل نقص فنی دستگاه جهت یاب معجزه معراج، به سیاره دور دستی برخورد کردند که ساکنان آنجا هم از لحاظ علمی پیشرفته بودند، هم مسلمان، و هم بسیار شریف! به صورتی که کوچکترین ظلمی در آنجا رخ نمیداد!مردم آنجا نام سیاره خود را ثریا گذارده بودند.امام نقی(ع) توسط علم لدنی ورژن ۸.۱ خود دریافتند که فرکانس وحی رسول خدا با شبکه "در جستجوی حقیقت" تلویزیون آنها تداخل داشته، و همه دستورات خدا به آنها میرسیده، و آنگونه شد که آنها به صورت خودکفا، مسلمان شده بودند!
مردمان ثریا که دریافتند امام نقی از نوادگان رسول خداست، از ایشان درخواستند که خلافت مسلمین سیاره شان را به عهده بگیرد و ورژن رحمانی اسلام را در آنجا پایه گزاری کند.
امامنا که حجم خمس و زکات پرداخت نشده آنها و قوزک پر گوشت بانوان را دیدند، آب از لب و لوچه مبارک آویزان شد و برق مخصوصی در چشمانشان زد که یک چند تایی در همان حوالی بر اثر برق گرفتگی تلف شدند!
بماند!
خلاصه امامنا که دیدند بازگشتن به زمین فایده کمتری برای ایشان دارد همان جا ماندند و زمین را از حضور پر برکت خود محروم کردند.
هزار سال بعد مردم ایران که به موجب بوجود نیامدن پدیده شیعه در علم هوا فضا بسیار پیشرفت کرده و موفق به سفر در اعماق فضا شده بودند، به طور اتفاقی سیاره ثریا را در حالی که حزب نعوظ بر آنجا حکم رانی میکرد یافتند!
متاسفانه حزب نعوظ با پلتیک عجیبی سفینه ایرانیان را تصاحب کرده و با سفر به کره زمین، اسلام ناف محمدی را به پاچه زمینیان فرو کردند، و طی ۳۰ سال مردم زمین نیز به دوران طلائی اوایل اسلام مشرف شدند!
از کتاب "چگونه یک دنیا را به غائط بکشیم" اثر مرحوم غلمان فارسی

از شیطان نقیم

۳ نظر:

  1. آفرین باید سرتا پای اسلام را لجن مال نمود

    پاسخحذف
  2. زنده باد الغائطنا الکبیر؛التمام البچه هاش سر کیر؛ الخامنه ای الحقیر
    زنده باد...

    پاسخحذف
  3. قیلیچ جون ! دمت گرم ! حسابی حق مطلب رو در مورد مظلومیت و شان والای امام نقی ( نق ) ادا کردی ونشون دادی مردمان سایر کرات و کهکشان ها و جهان های موازی و ... هم به خوبی با امام نقی و زوایای پنهان و آشکار این شخصیت عظیم آشنا هستن ! دست مریزاد ! اجرت با خود امام نقی ! یا حق یا نق یا جق یا زهرا یا هیچ کس دیگه ! نمیر المومنین ( احمد ژوراسیک ) یارت باشه

    پاسخحذف