۶/۱۸/۱۳۹۲

شگفتی های دین اسلام

ابوژپتو بر امام وارد شد و گفت یبن رسول چگونه است که در دین اسلام گاهی شمقدر با بارش از سوراخ یک سوزن رد می شود و گاهی نیز شوشول ناچیز عسگری از دهانه تونل مانش، رد نمی شود امام فرمود واضح بگو ای ابا پینوکیو! ابوژپتو گفت مثلاً در احکام حیاتی مربوط به طهارت!! بول انسان که ماده ایی است نه چندان کثیف باید با آب پاک شود اما غائط که پر از میکروب است با کلوخی پاک می شود امام فرمود: این هم از شگفتی های این دین بی نظیر است همانطور که کافری با خواندن یک خط تشهد به مسلمانی پاک مبدل می شود ولی همان کافر در صورت نخواندن تشهد جز با شمشیر و ریختن خونش، پاک نخواهد شد (تحقیر الوسیله - نوشته ابو شیوید درونی)

از نقمان حکیم

۱۵ نظر:

  1. حدیثی قدسی از خود اصل جنس ( خدا ) : غائط که پر از میکروب باشد را با مالیدن به جلد قرآن پاک کنید ... باشد که رستگار شوید ... شایدم نشوید ... به خودتون مربوطه ... خلاصه از ما گفتن بود ...
    شایان ذکر است که این حدیث قدسی بارها در جلسات درس امام حسن کف زن ( جیب بر ) به تواتر بیان شده است ... رجوع شود به الاراجیف الوقیح فی مقعد الفقیه جلد 350 صفحه 10 حدیث شماره 456879012516151

    پاسخحذف
  2. ابا پینوکیو سوال جالبی کرده. ادرار (بول) مواد زائد ناشی از تصفیه خون است که احتمال آلودگی آن به باکتریها و و ویروسها بیشتر است ولی مدفوع (غائط) زائدات مواد غذایی است که با اتفاقا با اشتها خورده شده اند و اسید معده پدر هرچی ویروس و باکتری مضر در آنها را درآورده است. البته باکتریهای مفیدی که در روده به هضم و جذب غذا کمک می کنند در مدفوع فراوان هستند ولی مضر برای سلامتی نیستند. احتمالا بوی نامطبوع مدفوع باعث این مقایسه شده است. جالب است بدانید طبق احکام دین اسلام، در مقایسه ادرار و منی، ادرار نجس ذاتی است ولی منی این طور نیست و از بابت اینکه رفتارهای جنسی کنترل شود نجس اعلام شده است (نجاست تبعی) یعنی به خودی خود نجس نیست و اکنون نیز ثابت شده که سرشار از مواد مغذی و مقوی برای حیات اسپرمها است.

    پاسخحذف
  3. KIRAM To KOSE MADARE HARCHI MOSALMONE,. SAG RID TO ROHE MOHAMMAD

    پاسخحذف
  4. Shasidam to qorran wa islam

    پاسخحذف
  5. Ridam to rohe mohammad wa allé Mohammad

    پاسخحذف
  6. manteg shoma eyne shaxsyate shomast por az nefrat v kesafataye ke verd zabonetone

    پاسخحذف
  7. سگ برینه به روح هرشب پیامبر اسلام ... ! ضمنا درمورد ابن گوریل وهمین طور ابن داشبورد شلغمی و احادیثی که از این دو بزرگوار نقل شده هم بنویس ... مرسی

    پاسخحذف
  8. من دیروز داشتم کتاب تحفه الغائط فی مقعد الابرارمن رموزالانوار از ابن مقعد بغدادی رو مطالعه میکردم که به طور اتفاقی با این حدیثی که شما ازابو ژپتو نقل کردید مطابقت داره و از یک منبع نقل شده . در هر صورت ممنون از لطفتون !

    پاسخحذف
  9. اوه اوه اوه این دوستمون چه از اسلام شکاره . منم ضد اسلامم ولی مسلمونا اکثرا نمیدونن که گول خورده هستن و فقط از روی بیسوادی و عادت مسلمونند.

    پاسخحذف
  10. ایا یا امام نقی (ع) آیا اجازه هست ما مطالب شما را در فیسبوکمان بیاوریم که اُمت مسلمان بیدار شوند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای فرزندم ! من معاون روابط عمومی امام نقی هستم . میتوانی مطالب را از ما نقل کنی به شرط اینکه تحریف نشوند . ومن النقی التوفیق . 11 سپتامبر 2013 . کاباره سامرا

      حذف
  11. مادرتان را و زنتان و خواهرانتان همه را در بست گاییدم به همراه وبلاگتان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست کس خل و ارزشی وعزیز من ! وبلاگ واسه یه نفره ! چرا جمع میبندی قربونش ؟!

      حذف
  12. روایتی از رهبر منظم انقلّاب است که ایشان پس از حادثه سوء قصد به جان مبارکشان، از آنجایی که به دلیل قطع ید توان طهارت نداشتند، کسی از مومنین مسبوق به سابقه را به این امر خطیر گماردند.
    چند روز بعد رهبر معظم با مهر و رأفت اسلامی خاصی به آهستگی و طمأنینه به آن فرد فرمودند: برادر، لطفا از فردا هنگام طهارت انگشترتان را در بیاورید، کمی آزارم می دهد.
    آن شخص فرمودند: حاج آقا، انگشترم را که در می آورم. شاید منظور مبارک بند ساعت اینجانب است.
    ببینید! چقدر انسان باید در راه خدا داده باشد تا بدین مرحله برسد؟ بیهوده نیست که ایشان ولی امر مسلمین جهانند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی خاطره قشنگی بود از مقام معظم رهبری . خدا خیرت بده . اجرت با امام نقی

      حذف